Tisdag

2012-03-06 ♥ 08:28:58 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Har totalt glömt bort bloggen. Shit happens. Vaknade imorse med en tepåse i sängen. En använd sådan som Alice lyckats få tag på, lilltjuven. Som tur var så var den torr. Hehe.
Tentan som jag satt och pluggade för sist jag skrev gick bra, fick svar redan två dagar senare. Här snackar vi turborättning. Vi hade det kanonbra i Umeå hos Erika, var kul att se lite annat.
Denna vecka blir tuff då jag endast är ledig en dag.. Dock jobbar jag kväll idag, imorn och tors så jag får i alla fall lite sovmorgon. Nu ska jag bege mig ut och springa två varv runt Sidsjön. Hoppas det inte känns allt för tungt med tom mage. Frukosten blir extra god i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Blev det 2 varv? Bra jobbat i sådanafall så här mitt i snöslasket : )

2012-03-09 @ 09:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0