Opus levererar

2012-02-18 ♥ 23:01:29 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Min mage håller på att sprängas.. Förätten var god, varmrätten var gudomlig och lika så efterätten. Mormor fyllde 70 idag så vi har haft en heldag allihopa och min morbror och hans familj kom även upp hit för att fira henne. Mycket roligt att ses då det inte blir så ofta då de inte bor här. Vi åt först lunch hemma hos mamma och pappa, sedan bowlade vi och for hem till mormor och morfar och åt lite "mellis" eller vad man ska kalla det. Mamma sa att det var en picknick. Hehe. Avslutade dagen med Opus som får 5 stjärnor av mig.. Så himla gott.



Kommentarer
Postat av: cmamme

Det ser gott ut linny!

2012-02-20 @ 18:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0