nu

2012-04-09 ♥ 16:23:19 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Det känns som att det gått år och månader sedan jag skrev sist. Jag har lovat att återuppta skrivandet för min kära familj som tycker det är roligt att läsa vad jag har för mig. Antar att det är några fler också som gör det då jag ändå har en trogen läsarkrets ;)
Det har hänt en hel del saker sedan sist jag skrev en rad eller två här. Men det känns oviktigt att gå in på då jag nästan bara jobbat mig igenom dagarna och umgåtts med mina fina vänner.
Jag har spenderat hela påskhelgen i Björnrike med familj + mormor & morfar. Det var soligt två av tre åkdagar så lite färg tror jag nog jag fått. Åtminstonne så var jag lite röd här om dagen. Gustav vad med i någon bigjump tävling och kom tvåa! Sjukt vad det hoppar och flyger, farligt... Var två under den tävlingen som skadade sig illa och fick fara till sjukhus! Såg riktigt otäckt ut då den ena svimmade. Usch.
är nå fel på bilderna???? är jättemånga som kommit åt fel håll.. Ajja. Ni kan ju vända på huvudet kanske för bilderna blir fel även om jag testar att göra om



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0