Kepsen

2012-04-13 ♥ 16:14:02 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Idag hade jag på mig en keps när jag cyklade till gymmet. Kände mig sådär sportig och fräsch som de man ser i filmerna. Haha.. Var frestad att ha på mig den i gymmet också, men stod över. Ville inte att någon skulle tro att där är hon som tror att hon är nåt. Fast då skulle jag säga att jag är ju cool och sportig din tönt! Skämt åsido.. Men jag ska nog köpa en egen keps då det inte var min, haha.

Blir alltid lika chockad när jag träffar folk jag känner när jag sitter och flåsar vid någon maskin. Tittar upp och ser ett bekant ansikte, ska jag sluta med det jag gör?
ska jag hejja eller låtsas vara inne i det jag gör och hejja sen?
Vilka problem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0