cykel + hår

2012-04-17 ♥ 14:28:59 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Oj vad det känns som att jag har cyklat fram och tillbaks idag.. Först till skolan och hem nästan lika snabbt igen då föreläsningen var så tråkig att jag inte ens orkad lyssna = ovärt att vara där. Cyklade som sagt hem och var inte hemma mer än ca 1,5 timme innan det var dags att bege sig ut i snöovädret igen, skulle nämligen ner till stan och äta lunch med en gammal kompis. Ja nu när jag hemma igen och förbereder mig mentalt för att bege mig ut i snöyran för ett träningspass lite senare och ja, det blir med cykeln..
Puss.
Jag har förresten färgat håret ljusare, syns rätt bra på den här bilden som jag tog nyss.



Kommentarer
Postat av: william

roligt att cykla:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Good VS Evil" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-04-17 @ 14:49:12
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0