sjukdomen från helvetet

2011-09-06 ♥ 15:12:15 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Om det är något som berör mig mer än många saker så är det cancer. Jag tycker det är hemskt att det knappt finns läkemedel som inte gör att man får sådana kraftiga biverkningar. Tycker det är hemskt att så många dör av sjukdomen. Jag har av en slump sätt detta fina och sorglia klipp. Sitter och gråter och hoppas att mina nära aldrig kommer få cancer, eller någon annan sjukdom för den delen heller - vilket egentligen är dumt att hoppas eftersom det är så osannorlikt. Jag är bara glad att jag inte vet hur framtiden ser ut.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu få du ta och gö en update om katten din å lägga upp bilder!! :D Om inte annat så ringer jag nog i morn ^^

2011-09-10 @ 00:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0