Kattägare

2011-09-24 ♥ 08:50:21 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Ni får ursäkta min dåliga uppdatering.. Men det finns inte så mycket tid över när jag börjar 8.30 och slutar 16 varje dag. Då ska det hinnas tränas och pluggas ännu mer efter skolan. Nu är det två veckor kvar till våran stortenta på 10hp!!! Det är stort. Jag kommer va utbränd. Förstår inte hur jag ska komma ihåg allt. Tur det är den roligaste kursen i alla fall.

Jag och Alex har fått tillökning i familjen. Nu bor lilla Alice med oss :-) En busig liten dam men väldigt gosig. Nu inser jag innebörden av att ha ett husdjur. Gör ont i mammahjärtat att lämna plutten hemma ensam..



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad gullig hon är! Det är roligt att se bilder! JA, tänk på att hon är så pytteliten så hon inte ska vara hemma ensam alls egentligen...

2011-09-26 @ 16:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0