Uno ano

2011-06-09 ♥ 09:32:58 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

¡Hola! Jag försöker bli bra på spanska nu. Eftersom de pratar så mycket spanska hemma hos Alex så vill jag också kunna förstå vad de säger till varandra. Så snart kan han inte ha några hemlisar för mig ;).
Idag är det ett år sedan jag själv dansade på guldkotten i våran båt Black Pearl. Skrek på flaket och var allmänt lycklig. Kan vara den bästa dagen i mitt liv än så länge så glad som jag kände mig, det går inte att komma upp till! Dessutom var allt så himla roligt och vi hade så roligt det sista året tillsammans och då blev vi en riktig klass som umgicks lite då och då tillsammans.
Det har hänt väldigt mycket för mig på detta år. Bland annat så har jag rest till en storstad och faktiskt inte gått vilse, har börjat plugga och lärt mig otroligt mycket saker, jag har flyttat hemifrån, träffat Alex, hela jag har utvecklats och jag känner att jag inte är samma människa som jag var för ett år sedan. Jag känner mig mer säker på mig själv och vad jag själv tycker och tänker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0