Sommar sommar sommar!

2011-06-16 ♥ 10:10:32 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (2)

Hejsan.
Sommarlovet börjar närma sig sitt slut. Jag har en vecka kvar i friheten, hehe. Spenderar dagarna på det maximala chillarsättet. Regnar det ligger jag i soffan och kollar på Chuck och är det sol ligger jag och steker på gården. Blir inte så mycket aktivering här inte, hehe. Men ibland får jag nåt ryck så jag tar en löptur. Som imorse.
Idag ska jag ner på staden och fönstershoppa och äta en glass kanske, men ingen mjukglass. Jag tror att jag har ätit för mycket av de på Bite Line för sist när jag åt en mjukglass tyckte jag inte ens att det var gott..



Kommentarer
Postat av: Caroline

åå kul :d Visste inte att du hade blogg :D

2011-06-16 @ 13:48:55
URL: http://heartline.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2011-07-20 @ 08:56:57
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0