Måndag

2011-06-20 ♥ 14:26:17 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (3)

Jag har precis satt igång en tvättmaskin, tro det eller ej men jag har inte misslyckats med någon tvätt än.. Men jag är alltid lika osäker när det är grönt, ska det in med svart eller med vitt? Ljust grönt har jag lagt med vitt men militärgrön? Mamma kommentera så jag vet. Hehe.

Jag har star wars maraton här i lägenheten, har sätt klart två episoder nu. Har fyra kvar som jag tänkte hinna med innan det är sleepingtime.
Ibland älskar jag att inte göra någonting. Bara ligga och kolla på film och slumra till i soffan.



Kommentarer
Postat av: mamma

Vitt och ljust ska ALLTID tvättas tillsammans. Blått, svart, grönt och brunt - mörka färger - tvättas tillsammans. Om tröjan är grön med vita ränder, kan det vita missfärgas på plagget, då måste det tvättas med ljusa färger. Lycka till!

2011-06-20 @ 15:56:23
Postat av: Lina

Jättefin bild Linnea:)

2011-06-20 @ 16:15:01
URL: http://linahjort.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tack Lina :-)



och tack mamma.. Skrev upp det på en lapp nu. hehe

2011-06-20 @ 19:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0