Lista

2011-06-22 ♥ 17:33:11 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Vad blir ditt namn baklänges?- Aennil
Har du gjort en snöängel i år? - Nej, inte vad jag kan minnas.
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? - tre-fyra dagar.
Platt eller lockigt hår? - lockigt.
Är du kär i någon? - Jag är kär.
Vad gör du när det regnar? - Är en seriejunkie så jag kollar förmodligen på en film
Vad har du för startsida på internet? - Har googlecrome så där kommer de mest besökta sidorna fram som startsida
Vem ringde du senast? - Alex
Har du någon gång testat karate? - Nej
Vilken mobilringsignal?- Den där som alla har till Iphone
Minimorötter eller pommes frites? - Pommes frites..
Första sporten du gick på? - Tennis såklart!
Vad längtar du efter mest just nu? - När Alex och jag flyttar ihop =)
När åt du senast en fiskbulle? - Kanske för 12 år sedan? Haha, va gammal man låter!
Vad drömde du inatt? - En virrig konstig dröm om Cassandra som hade lite trubbel med att få upp en colaburk.
Vilken tv-serie är bäst? - Hum. vi säger DH
Kan du gå ner i spagat ?- Jag har kunnat, hehe.
vad åt du senast? - en hårdbrömacka
Höga eller låga strumpor? - Inte knästrumport iaf.
Vad är du mest rädd för i hela världen? - Jag är inte så rädd av mig.. Eller jo. Våldtäktsmän. 
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? - Ja.
Röd, grön, blå eller gul mjölk? - Blå den enda som går att dricka utan att jag behöver rynka på näsan.
Vad har du för färg på ditt påslakan? - vitt med blåa prickar
Vad ska du döpa ditt / dina barn till? - Vet inte, vet man ju när man ser dem. Men jag gillar Jolie & Wilma
Sommar eller snö? - Sommar
Snyggaste läraren? - Naturtomas.
Är du mörkrädd? - Om jag är utomhus och det är mörkt så är jag de.
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar? - Nej
Riktig gran eller plastgran? - Riktig
Godaste drickan till frukosten? - Mjölk is the shit
Vem kramade du senast? - Pappa eller Gustav kanske.
Älskar du att sjunga? - Jag sjunger utan att tänka på det :-)
Duscha eller bada? - Bada (men har inget badkar nu....)
Kan du ditt mobilnr utantill? - Ja, har haft mitt sen jag var 12 så vore konstigt om jag inte hade lärt mig det. hehe
Har du tråkigt? - nej, inte alls. Men ska ut och springa nu!
Har du gråtit i skolan nån gång? ja.
Stockholm city, Metro ? - Jag förstår inte frågan??
Hur tar du dig till skolan? - På min röda fara.
Har du någonsin sminkat dig som punkare?- Jarå
Vad var det senaste som fick dig att skratta? - Vet inte faktiskt.
Vad blir du glad av? - Vänner & Familj, Alle Balle, en bra tvserie hehe, träning, god mat, en städad lägenhet. Överaskningar, blommor, sol, 
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Alle Balle
Vad skulle du behöva just nu? - En spark i röva så jag beger mig ner till sjön och springer
Vilken tid gick du upp idag? - 5.45
Vad var det första du sa i morse? - Hej
Senaste personen som fick dig arg? - Äh. Vet ej leverpastej
Senaste låten du lyssnade på? - Vet jag ej.
Senaste personen du tänkte på? - Gustiv
Vilken parfym använder du? - DKNY, Ralph Lauren (haha världens mest hållbara), Paris Hilton, Escada, Clean och nåt märke jag inte minns

Vilket schampoo använder du? - Ett från Matrix
Har du nånsin gråtit över en tjej? - Nej.
Dagens dryck? - vatten och mjölk
Vad har du gjort idag? - Jobbat.
Var det kul? - Ja första dagen på jobbet så var rätt spänd men det gick snabbt över.
Vad är du allergisk mot? - Vete, korn, havre och råg
Var har du ont? - i mitt stackars ben
Var du glad igår? - Ja
Vad ska du göra NU? - Faktiskt ut och springa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0