Just hold my hand forever

2011-06-19 ♥ 02:14:26 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Lördagnatt. Klockan närmar sig tre. Jag har suttit och pillat lite i photoshop men upptäckt att visa bilder går inte att rädda, som bilden ovan.. Eller de gör det säkert för ett photoshopsproffs men det är jag verkligen inte. Haha.

Idag har jag varit på Idyllen med släkten för farmor fyller 65 år. Åt väldigt god mat må jag säga. Förrätt var det fisksoppa som va otroligt god. Varmrätt en perfekt oxfilé med potatisgratäng och slutade kalaset med glass och jordgubbar. Väl hemma tog jag och Alex oss en tur till södra berget och gick till utkikstornet och kollade på Sundsvall. Vi hyrde även ett tvspel men när vi kom hem upptäckte vi att det inte va nåt batteri på dosorna. Hehe lyckat.
Varför ska de va svårt att ta pussbilder? Hehe. Vi får aldrig till någon riktigt bra. Kanske för att vi själva håller i kameran ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0