Hellu

2011-06-28 ♥ 18:56:47 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (2)

Ingen vill prata med mig. Har ringt och ringt till la familia men ingen av dom svarar. Så typiskt. Fick tillslut tag på pappa som var och spelade tennis, mamma var hos en kompis och gustav var visst någonstanns han med. Upptagnafamiljen.se :-).

Jobbet flyter på bra och jag börjar komma in i allt och vilka alla boende är. Trevliga arbetskamrater har man även!
Ikväll ska jag se Transformers 3.. Har sätt framimot den filmen. Minns att jag och Emelie såg första filmen tillsammans hemma i tvsoffan. De va tider de.
Här kommer ett hej från Allégården!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Fin bild Linnéa : )



Hrm... se, framemot och någonstans säger svenskaläraren : )



2011-06-29 @ 09:07:54
Postat av: Linnea

what ever.. Klarade ju svenskan galant :-)

2011-06-29 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0