dear diary

2011-07-05 ♥ 18:16:12 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Nu håller jag på att greja här hemma, städar garderober och tar bort kläder jag inte använder för på fredag blir jag sambo. Hehe. Gillar ordet. Sambo. Det är vuxenpoäng! Snart är jag fullbordad och fullärd. Eller?!? Jag hittade förresten i min garderob min dagbok som jag skrev när jag gick på högstadiet och jesus vilka tankar man hade.
"Kan verkligen inte berätta det här för mamma och pappa. Mamma kommer få spader och pappa kommer att börja sitt snack om att man duger som man är osv. Det brukar han mala på om minst en gång i veckan så man är ju lite less på att höra samma saker om och om igen..." Linnéa 13 år.
För att förtydliga så höll jag på att banta. Haha
Antagligen så gick det inge vidare. Bantning har aldrig varit min starka sida. Mat är för gott.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hehe!!

Men, det är ju sant - banta är bara onödigt. Tänk sunt istället : )

2011-07-08 @ 09:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0