Crazy

2011-02-18 ♥ 15:18:51 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (2)

Gissa vems lägenhet som redan är besiktad..? Tio dagar tidigare än tänkt? Gissa vem som kan hämta ut nycklarna?

Fick mig en smärre chock när jag ringde mitthem och frågade vart mitt kontrakt tagit vägen. Då fick jag veta att den redan är besiktad och jag kan hämta nycklarna. Nu känns det i magen att det är på gång.

Fattar inte att jag F-L-Y-T-T-A-R. Att jag inte ska bo med familjen längre, det kommer kännas väldigt tomt. Mitt rum här hemma kommer inte längre vara mitt rum. Känslan går inte att beskrivas, en sån där som måste upplevas.




Kommentarer
Postat av: Alex

Grattis!

SNYGG TJEJ FÖRRESTEN.

2011-02-18 @ 18:24:29
Postat av: Lina

avisavisavis!

Härligt :)

2011-02-18 @ 18:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0