monday morning

2011-02-14 ♥ 07:48:44 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Snoozade i 45 minuter imorse.. Jag som aldrig brukar snooza, hehe. Nu är det i varje fall måndag och jag sitter på skolan, vi ska gå igenom våra anteckningar inför seminariumet imorgon. Så lär inte bli kvar här länge. Sedan ska jag ta mig upp mot Haga och Cassandra för att skriva klart det sista på vår rapport.

Helgen har varit bra, i fredags var jag hos Erika med några flera, spelade Alias som var dökul! Ska nog köpa det, eller något liknande. Lördagen spenderade jag med Alex och biografen, såg the kings speach som sög. Men A tyckte den va bra iaf... Igår chillade vi och mot kvällen åkte vi till BSK och åkte lite pulka..

Det är ju alla hjärtans dag idag så ikväll ska jag och Alex gå ut och äta! Det blir mysigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0