Kort sammanfattning

2011-12-24 ♥ 02:01:07 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

13 - stan och fixa en bok till skolan, strular och drar ut på tiden.
14.30 - Birsta och köpa lite smått och gått.
17.00 - Mot stan
17.30-20.30 - Bio
20.40-21.40 - Biteline
22.00-02.00 - Tvättat.
Jag är utmattad av denna jobbiga dag. Antar att det är "lyxproblem" om man nu ska jämföra. Nu är det alltså julafton. Den bästa dagen på året när man var liten, nu är det den mysigaste och ja kanske bästa fortfarande för på julen kan man inte vara ledsen. Jag känner mig varm i magen varje gång jag får säga God jul, mysig känsla.
Ska väl ramla ner i sängen därförövrigt allt är nytvättat, madrass, tecken, rubbet! En fundering såhär på kvällskvisten. Jag kan aldrig vika våra sängkläder lika bra som mamma, de blir liksom aldrig platta?! Trodde de skulle ge med sig, men nu har jag vikt många. När man rullar så blir det som... att täcket är snett? Inte så fint. Köpte förövrigt ett par väldigt snygga pumps! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0