Fruseen

2011-12-01 ♥ 20:26:07 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Nu har min julklappsshopping börjat och idag blev jag klar med mamma och Gustavs presenter. Pappa och Alex kvar. Förövrigt tycker jag det är jättesvårt att köpa presenter för jag har en sådan beslutsångest så det inte är sant! Kan stå jättelänge och fundera vilken dipp eller chipspåse jag ska ha. Tänk då att välja presenter. Haha. Var så lugnt och skönt på Birsta idag för det var nästan inga människor. Kändes som vi var nästan ensamma vilket är underbart när man ska kika i affärer.

Jag känner mig så frusen så ska nog hoppa in i en dusch. Saknar verkligen badkaret, det är verkligen lyx. Nästa lägenhet jag bor i så vill jag att det helst ska finnas badkar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0