dan före dan före dan före doppare dan

2011-12-21 ♥ 12:53:53 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (4)

Då har man julledigt, ledig är man ju aldrig på universitet men jag ska ta lite ledigt. Skrivit som en dåre på två rapporter nu så jag ska slippa plugga särskilt mycket under jul/nyår. Har även en bok vi ska skriva en reflektion om, men det är ju mysigt att läsa böcker så den har jag inte ens börjat med än, har inte ens lånat en bok..
Tips på böcker som handlar om där någon person i en närhet få en dödlig/svår sjukdom? Det ska vara ett perspektiv av en anhörig. T.ex. i taket lyser stjärnorna.
Ne nu ska jag fixa och dona lite här hemma innan jag far till vårdcentralen.



Kommentarer
Postat av: mamma

Allt för min syster av Jodie Picault. Handlar om en familj med en dödssjuk syster. Jag tyckte den var bra!

2011-12-21 @ 16:30:34
Postat av: mamma

Allt för min syster Jodie Picault. Den handlar om en familj med en dödssjuk syster. Jag tyckte den var bra

2011-12-21 @ 16:34:12
Postat av: mamma

För tredje gången - fattar inte varför inte kommentarerna syns? Allt för min syster Jodie Picault. Om en familj med en dödssjuk syster. Jättebra

2011-12-21 @ 16:36:21
Postat av: Linnea

De kommer upp lite senare, nu ser jag alla tre i alla fall ;) Tack för tipset. Men upptäckte att vi hade en boklista men den jag tog verkade bra den med :-)

2011-12-24 @ 02:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0