tisdag

2011-08-30 ♥ 18:08:38 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Åh vad det känns skönt att komma igång med träningen igen. Jag behöver ett gym för annars tränar jag inte alls. Nu har jag hållt igång sedan i lördags. Härligt värre är det. Älskar att svettas hehe. Idag sprang jag och körde några benövningar. Var inte riktigt så bra när jag skulle cykla, det fanns nämligen inte så mycket kraft i dem om man säger så. Men det gick bättre att cykla än att gå.

Skolan har dragit igång med rivstart. Massor med information om allting! Väldigt intressant dock, men programmets svårtaste kurst är det och läraren sa att eleverna brukar lägga ner 70h/vecka i plugg! ca. 4 h efter skolan. Amen tjena. Någon måtta får det vara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0