sista dagen utav sommarlovet!

2011-08-28 ♥ 21:52:26 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Sitter och tänker på livet och dess tillbehör, både det goda och det onda. Imorgon börjar skolan vilket är en av de bra sakerna. Det ska bli skönt och få lite rutin i vardagen igen och speciellt att komma igång så jag blir klar med i alla fall denna utbildning någon gång så jag kan upptäcka världen. Flytta till en annan stad och jobba, kanske till och med till ett annat land. Vi får se vad framtiden har att erbjuda.

Från det ena till det andra så, citatet: "Älska mig mest när jag förtjänar det som minst ty då behöver jag det bäst" ska jag nog ta och måla en tavla av. Dels för att det stämmer och för att man (iaf jag) måste tänka till när jag ser texten. Första gången tog det så lång tid innan jag förstog innebörden och vad som faktiskt stog där. Ska leta reda på nåt fint att måla och köpa duk och akrylfärger och måla så mycket som det bara går, inte bara texten utan andra saker! Blir nog värt om bara tiden räcker till.
något sånt här kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0