parents <3

2011-08-24 ♥ 09:03:17 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Nu är jag hemma hos mamma och pappa och gud vad skönt det är. Här känner man sig verkligen hemma. Även om jag gör det i min egen lägenhet, men det är inte riktigt samma sak. Dessutom är utbudet av glutenfria mjuka mackor oändligt mycket större här än hemma hos mig och Alex (Ica Sidsjön har inte dom godaste mackorna). Så nu ska här njutas av en tekaka, igår var det ett mjukttunnbröd som stod på menyn.
Sen saknar jag mammas små lappar som hon skriver varje morgon om inte jag eller Gustav har vaknat, exempelvis: "Ha en bra dag. Puss mamma".
Man lär sig uppskatta mer saker nu än vad jag tänkte på då, då var man ju van med allt :-)



Kommentarer
Postat av: Mamma

<3 <3

2011-08-24 @ 18:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0