New life

2011-08-26 ♥ 10:04:31 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Äntligen lön! Fick visserligen inte så mycket som jag hade hoppats, men blir ändå glad för nu kan jag spara lite pengar i alla fall. Idag ska jag köpa nya skor och kläder om jag hittar, ska även köpa gymkort! Det blir Helex som jag och Patte kommer hänga på under året och till nästa sommar kommer jag vara i toppform för nu ska jag börja hålla koll på kosten, har även fixat kostschema med A's hjälp.
I natt har jag förövrigt sovit som en gudinna. Somnade flera gånger i soffan igår så när klockan var tio gick jag och la mig i sängen och somnade på studs. Halv nio var det då dags för mina blå att öppna sig för denna dagen. Härligt! Nu ska jag snart starta dagen med ägg och kalkon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0