18 aug

2011-08-18 ♥ 11:46:06 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Igår när jag vaknade hade jag så ont i halsen att jag knappt kunde svälja vatten, blev även lite bättre under dagen. Mindre kul att vakna upp till, men idag är det mycket bättre tack och lov.

Blir länge mellan gångerna nu när jag skriver, men jag har som inget att meddela liksom. Livet flyter på i samma fart och med samma saker som händer.. Vill göra nåt nu snart känner jag.. Något roligt som inte involverar krogen.
Snart blire birsta med Emelie. Hon far ju snart ner till Helsingborg. Tomt det kommer bli här utan henne, vi har ju följts åt sedan vi var 13 år. Småskitungar var vi :-) Med betoning på skit eftersom vi gjorde dumma grejer ^^ Men vi gjorde många bra grejer också!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0