söndag

2011-04-03 ♥ 16:30:18 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Imorgon påbörjar jag min andra praktikvecka. Den kommer bli bättre än förra i alla fall, har även halvtidsbedömningen och en klinisk examination. Tror de kommer gå bra.

Jag har köpt mig ett soffbord, gardiner och ett badrumsskåp så nu börjar allting falla på plats. Börjar kännas som mitt hem. Men känns fortfarande som jag har två hem, och inte riktigt vet vilket som är rätt. Hehe, men de kommer väl antar jag. Hehe.

Min älskling har varit här hela helgen och vi har inte gjort något specielllt. Varit på IKEA och Birsta, fixat lite här, tvättat, varit till hans brorsa och hälsat på osånt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0