lördag

2011-04-23 ♥ 10:31:27 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)



Ikväll ska A ha sin födelsedagsfest och det ska bli jätteroligt. Men sin present får han vänta med till sin födelsedag. Idag händer något storslaget förresten. Jag ska tatuera mig. Gruvar mig för smärtan. Tur den bara är liten och går snabbt,  jag är  orolig för att jag inte ska kunna sitta stilla och hela blir förstörd..

Igår var vi och grillade på norra berget med hans syskon! Det var jättemysigt :) Sen gick vi på bio och såg Water for elephants. Den var jättebra, särskilt du Emelie tror jag tycker den är oerhört bra då den handlar till stor del om djur eller en elefant för att vara exakt.  Fällde en liten tår inne i biosalen.




Kommentarer
Postat av: Amanda Thörnlund

Tatuering!? KUL! Visa den för oss :D

2011-04-23 @ 11:05:48
URL: http://amandasportratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0