list

2011-04-14 ♥ 14:59:05 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Har du pojkvän/flickvän? Ja :)
Är du kär? Ja, det är jag.
Hur tidigt stiger du upp? nu när jag har praktik, ungefär halv sex. Annars olika pga av skolan.
Vem/vilka vet mest om dig? Ja... Jag vet mest om mig själv. Hehe.
Gillar du att slåss? Nej, underviker allt som kan göra ont. Onödigt.
Vad ska du göra ikväll?
Praktisera
Har du utländska föräldrar? Nej
Var har du ont? Bakom ögonen.
Är du bra på att måla? Jo, jag är väl någorlunda iaf. Särskilt om jag har någon bild att rita av. På fri hand är jag rätt crapy.
Vem kramade du senast? Alexander
Vad längtar du till? Sommar sommar sommar.
Vad heter dina husdjur? Har inga.
Har du körkort? Ja, de har jag.
Favoritgodis?
Finns så många.. varierar mycket eftersom jag är en liten godisråtta. Men just för tillfället. Sånna där citronläppar/munnar.
Morgon- eller nattmänniska? Både och faktiskt..men framför allt nattmänniska
Sparare eller slösare? Jag är mer åt spara hållet, men inte snål. Men jag slösar gärna också. Hehe.
Har du några homosexuella vänner?
Nej, inte vad jag vet.
Bio eller promenad?
Jag säger både och. Med rätt person blir promenaden 100 ggr bättre än bio, eftersom då kan man prata.
Är du kittlig? Nja, på vissa ställen. Men inte alla dagar. Hehe
Rädd för insekter?
Nej, snarare äcklad.
Anser du att du är stark? Nej inte särskilt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0