fredag.

2011-04-15 ♥ 09:06:34 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Något jag inte kan förstå är att när jag varit vaken länge, som igår då jag kom hem halv ett från praktiken så vaknar jag halv åtta men igår när jag la mig elva vaknade jag tio över nio. Haha. Jag är inte gjort för att sova länge. Särskilt inte när jag är vaken länge.

Men nu är jag hemma i Sidsjön.. Skönt att ha alla grejer runt mig, det är jobbigt att packa ihop lite småsaker som jag behöver under en vecka för alltid har jag glömt något.

Idag ska jag tvätta, börja skriva rapporten och så ska jag springa.




Kommentarer
Postat av: Tuva

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 15:02:45
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0