tentamen

2010-09-27 ♥ 12:37:05 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Tentaplugg. Det börjar fastna i lillhjärnan nu iaf. Har 15 dataskrivna sidor jag måste lära mig utantill. Det börjar gå framåt som tur är, det ska nog gå bra på torsdag. Vågar inte tänka något annat... Haha faila på första tentan vore inte roligt det eller, jag ska skriva så pennan glöder på torsdag. 8-13.00 har vi på oss, så några poäng ska jag nog hinna skrapa ihop.

Imorron ska jag och cassandra åka på badhuset och simma, men nu tänker jag kolla öppetiderna först så man inte åker dit i onödan som jag gjorde sist.

Åter till filosofins, omvårdnadens, lagstiftningens och etikens värld.



Tycker det är synd att sommaren är slut, den här bilden är härlig, minns när jag knäppte den. Bra minnen från den dagen :)



Kommentarer
Postat av: en fundersam man

vad va de för dag då? =)

2010-09-27 @ 15:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0