Live from storhogna

2010-09-18 ♥ 19:14:10 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Sitter på hotellrummet nu och chillar. Snart är det middag.

Morfar fyller 70 så vi firar han här på Storhogna spahotell. Det är min familj, min morbror och hans familj och så mormor och morfar såklart. Idag har vi varit och vandrat en sväng på fjället, varit med på en cirkelträning. Var en mycket snygg instruktör. Hihi. Fast han var inte så jättebra. Sen gick vi till bassängerna och bubblade, bastade och simmade.

Ser fram mot frukosten imorgon. ;)

Här kommer en überseriös bild, helt fresch. Only a minute old. Allt här är toppen, även på toppen, hehehe. Man kan inte annat än älska fjällen! Neråt kommer bilder från hotellet som jag googlade.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0