Klagomål

2010-09-13 ♥ 22:07:30 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Åhh var trött jag är...

Inge kul, man vi ju vara pigg. Höll på att somna på föreläsningen imorse, ingen överdrift för jag var så nära. Mittemellan mörkret (sömn) och ljuset (vaken) när Cassandra sa nåt. Haha tur!

Inte nog med att jag är så trött, min fot är värre.. Inte med skavsåren utan jag har svällt upp på insidan av ena foten och det gör jätteont när jag nuddar där så kan inte ha så många skor :(. Tror det kanske kan va någon infektion som kommer från skavisarna. Men får se om några dagar om det gått till sig.

Vilket klagoinlägg. Hihi.

När jag ändå är igång så har vi ett jättejobbigt seminarium på fredag som vi måste jobba med imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0