Hejhopp

2010-09-25 ♥ 10:09:32 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Igår när jag skulle till skolan hann jag bli riktigt lack. Först började allt bra, det hellregnade och jag hade hittat en buss som gick genom fagervik!!!! Woho liksom, slipper gå till Sörberge norra i regnet. Men tror ni det kom en buss? Haha såklart det inte gjorde. Fick ju panik för jag var tvungen att hinna med den bussen jag skulle ta.. Men som tur var så kom jag på att G var hemma så han skjutsade mig på moppen dit, blev dyngsur men det är en annnan femma.

Vi var på sjukhuset och skulle mata, eller hjälp till att äta som man säger med finare ord. Vi matade varandra så vi skulle få känna på hur det var, så jag var blind, döv och förlamad. Vissa patienter kommer ju faktiskt vara blinda, döva och förlamade. Hehe, krämen rann och tårarna rann med. :)

Jag har valt rätt program! :D


Till något tråkigare; tenta på torsdag - nu ska jag plugga järnet i 2,5 h.



Kommentarer
Postat av: cam

Haha ja jag undrar om de där inte kan va nåt för mig med.. Hmmhm, iaf som en andraplats på söklistan duger det ! ;) Good that you like it btw :) Är största mardrömmen för mig om jag skulle komma in and then hate it..

2010-09-27 @ 10:14:27
URL: http://thecam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0