HEJ!

2010-09-07 ♥ 17:36:31 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Borde skriva några rader här antar jag.

Det är drygt att åka in till stan varje dag, man måste planera så mycket med bussarna.. Byta buss och sånna saker. Men det är ju grymt att alla bussar går via motorvägen nu! Även 609:an vilket var en glad upptäckt för mig. Har också märkt att bussarna inne i stan har en "röst" som typ tunnelbanan i Stockholm, den säger Ågatan, Rättscentrum osv. Mycket bra om man är osäker när man ska plinga som jag var första dagen, och andra... Tredje med. Haha. Men nu har jag lärt mig ;).

Idag hade jag min första mattelektion, har valt till en mattekurs som riktar sig speciellt till sjuksköterskor inför läkemedelsberäkning. Den är i grund och botten matte A men känner att Olle inte har gett mig så mycket kunskap. Haha. Sen måste man ju ha 90 % rätt på den tentan så det var lika bra :).

Igår hade vi föreläsningar om omvårdnad och lagstiftning, dvs. de lagar som styr oss. Mycket intressant!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0