Fullproppat.

2010-09-08 ♥ 15:11:21 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Mitt huvud är fullproppat av lagar och förordningar som styr mig i mitt jobb, eller som kommer att styra mig. Har ju inte börjat på praktiken än. Mycket att hålla koll på, mycket som kan gå fel. Fick som tur var sluta två timmar tidigare idag, rätt okej va? ;)

Imorgon börjar min första lektion 13.15 så jag har en liten sovmorgon, men tänkte ändå kliva upp i tid för jag måste sätta igång och plugga. Måste komma igång med något.. Börjar få lite panik, snart bara två veckor kvar tills tentan. Hehe. Men det tar vi imorgon, nu är jag så slut i huvudet. Måste ladda batterierna inför barnträningen klockan 18.00.

Är så trött så jag nästan ramlar av stolen ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0