torsdag

2010-10-28 ♥ 17:24:48 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Är så galet mätt. Och då har jag inte ätit middag än heller. Tentaplugg = kakor, godis, chips och rostade majs med chili (Nyupptäckt!!) Så har min dag sätt ut sedan klockan nio hos cassandra. Erica och cajsa kom med gosaker. Hehe, bådar sämre för figuren dock... som redan är lite fucked up sen en månad utan träning. Hehe

Nyupptäckta ord för dagen:
asknas
chillen
akilles sena (en sena i foten)

Erica; assa va han vanlig svenne eller? Akilles.
Casse; Ne han va ju grek.
E: hehe.. asså. VAnlig människa. Som mig, oss. Va han vanlig och sen blev han doppad? Vem som helst kan ju inte få bli doppad?
C: ??






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0