Thomas ♥ Mig

2010-10-20 ♥ 15:47:53 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (2)

Mitt favorit och älskade armband har kommit till rätta efter att det varit på vift i några månader. Tog av mig det då jag började jobba eftersom det fastnar så mycket smuts och grejer på det, hygienen är viktig på ett äldreboende vettni. Så  jag har letat och letat, sökt och vänt alla lådor jag har ut och in.

Osså sätter jag på mig en tröja som jag inte haft sedan den dagen (tydligen) och känner i fickan. Där hade jag visst lagt det...




Kommentarer
Postat av: heeey

Tur att du hittade de =) vem en person som hade tyckt att de hade vare tråkigt annars :(

2010-10-20 @ 21:44:39
Postat av: Leia ♥

Skönt att det kommit till rätta!

2010-10-21 @ 12:50:21
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0