ord från mitt hjärta. hehe

2010-10-15 ♥ 19:03:57 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)



En bild jag tog på föreläsningen i onsdags, var rätt nere, less, irriterad, trött och arg så jag behövde någon som log mot mig. Denna fick mig på bättre humör. Toppen :-D

Börjar föresten bli rätt störd, pluggstörd. Härom natten drömde jag att jag tappat bort alla mina pennor och inte kunde antecka, världen gick under bokstavligt talat. Haha. Vill bara varna er som är lite skollessa och inte vet vad ni vill. Är ni osäker plugga inte för det är ett sjukt tempo. VÄLDIGT stor skillnad från gymnasiet så tare chill. Men vet man vad man vill, som jag lyckats med så är det roligt mitt i allt det jobbiga.

Blev nog rätt djup där. Hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0