Dröm

2010-10-19 ♥ 10:16:17 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Drömde en sjukt störd dröm inatt. Jag var mitt i något krig, man skulle spana efter indianer och skjuta dem och jag var med indianstammen och var tvungen att hålla mig gömd. Hade små mokasiner och så. Såg faktiskt precis ut som Pocahontas när jag tänker efter, förutom att det var mitt ansikte.

Jag fick sjukt ont i nedre delen av magen, trodde att det var mensverk. Men en indian tog med mig till deras sjukhus och deras läkare. Läkaren var Derek i Greys Anatomy och Christina (hon från Greys) de skulle operera mig. Det blev något fel mer syrgasen så jag var vaken men kände ingenting, men jag låstsades ändå som att jag inte var vaken av någon anledning.

Christina kom och skar upp min mage!! Bara sådär, som ett kors rakt över. Så säger hon att hon tror jag jag är gravid, för hon tyckte det såg ut så på ultraljudet så hon sydde ihop min mage igen. Jag fick paniken. JAG VILL INTE VARA GRAVID, men höll ändå masken och låtsades att jag sov. Hehe. Derek kom igen och kollade ultraljudet och såg att jag fått diabetes, det var inte något barn. Jag hade fått diabetes i livmodern som hade spridit sig till hela kroppen.

Jag var alltså en diabetiker. Hehehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0