onsdag

2010-05-19 ♥ 08:31:53 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Det är mösspåtagning på torget i stan idag, tiden går galet fort! Snart står vi där, vitklädda och sjunger "sjung om studentes lyckliga dagar" på trappan. Tolv år har gått hur fort som helst och snart är den vanliga skolan slut. Alla sprids ut i andra städer och länder.. Tråkigt att man kommer tappa kontakten med så många.

Men mösspåtagningen är som sagt idag och det ser ut som det ska börja regna och därför ska ett paraply få följa med mig. Jag och Emelie skippar stads och mösspåtagningsfesten, känns ovärt eftersom det är på stads. Vi ska vara hos Jimmy istället fram tills det att de ska åka till staden.

Igår var jag och Emelie ute på en fototur i det varma vädret och så stötte vi på killarna som spelade basket :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0