lill-lördag

2010-05-05 ♥ 20:06:39 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Tja. Hemkommen och hes från tennisen. Vissa barn är bra söta och andra vill man bara slänga ut genom dörren med huvudet före. Men det går inte för sig, därför kör jag straff. Hehehee. Evilgirl. Vi kommer även ha sommarträningar i år i tre veckor så jag kommer i alla fall inte gå helt utan pengar. Även om det inte ger mig allt för mycket, men bättre än ingenting. Dock hoppas jag fortfarande på jobb från kyrkan, men meningslöst att hoppas då jag vet att det aldrig kommer ske.

Det är nu "fredag" för mig, är ledig resten av terminens torsdagar och fredagar. Korta och härliga veckor. Dock har jag mycket plugg som jag planerar att hinna med imorgon men ska kliva upp i en hyfsad tid och sätta igång med slitet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0