light in darkness

2010-05-24 ♥ 14:37:52 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Det bränner i hårbotten nu efter blekmedlet. Emelie hjälpte mig att göra slingor, tacktack! Kunde ha tagit ut färgen tio minuter tidigare, känns väldigt ljust. Eller så är jag bara ovan. Är inte missnöjd eller så, det känns bara ljust.

Imorgon ska jag gå inskolning på Strandbo äldrevårdsboende. Om inskolningen går bra så har jag förmodligen jobb! Jag är så glad, tacksam för alla chanser jag får. Detta tack vara Emelies mamma :) När jag dessutom ska jobba med Jimmy också så känns allt väldigt bra, har superbra vänner jag.

Jag som trodde att jag inte skulle få ett jobb alls.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0