Kul kväll

2010-05-08 ♥ 09:05:02 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Vi hade jätteroligt igår hos Emil igår. Träffade de vi inte träffat på bra många år, inte sedan moppesommaren. Så det var väldigt kul. Sedan drog vi till memento och jag var den enda som behöva betala inträde. Vilket skämt, alla andra lyckades att komma in med Eddie (han jobbar där) men jag hamnade lite på efterkälken.

Nu är jag vaken, vilket skämt. Gick och la mig vid tre, men jag vaknar så lätt av ljud på morgonen och det var någon som gick ner för Johans trappa och den knakar ganska mycket. Sen så lyste solen mig i ögonen så nu har jag gett upp med att försöka somna om.

Ikväll blir det crusing med samma gäng tror jag :)

Vilken stilig bild. haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0