Kortlös

2010-05-07 ♥ 13:17:03 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Nu blir det Birsta. Kom på att mitt kort är borta.. Men hade ändå bara tänkt kika, så det var väl lika bra det. Hehe. Tror jag inte ha skrivit det.. Men i onsdags efter vi var på estetdansen så gick jag, emelie och camilla på stan en snabbis och jag skulle ta ut pengar. VAD TROR NI HÄNDER?! Precis när emelie står och berättar när bankomaten tog hennes kort?

Haha. Det är så komiskt egentligen att det hände precis då hon snackade om det. Jag slog rätt kod, slog in summan jag skulle ta ut och tröck på minneslapp. Då kommer en ruta fram som säger att jag slog fel kod och att nu blir ditt kort indraget. MEN DÖ, tänkte jag då.

Men nu är ett nytt kort påväg hem till mig. Men såg nu att cpbanken dragit 75 kr från kontot pga. kortavgiften i och med att det blev indraget. Det var ju inte ens mitt fel! :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0