IKEA

2010-05-02 ♥ 22:13:30 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Ligger och kikar i IKEA katalogen, måste välja ut grejer som jag tänkte önska mig i födelsedagspresent. Flytten börjar närma sig och jag tänkte passa på att önska mig så mycket som möjligt så vi kan köpa så lite som möjligt. Hihi.

Vi var på IKEA idag och kikade. Soffan är redan klar, även färgen. Dock vet vi inte om vi ska köpa en tresits eller tvåsits. Men det får vi se när vi kan komma dit och mäta i juli. Är inne på en loftsäng också, vi har ju en pytteliten etta så varje utrymme behövs... Men grejen är att de känns ganska knakiga och ostabila. Vill inte att sängen ska knaka sönder varje gång man vänder på sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0