Dödar lite tid

2010-05-30 ♥ 03:26:19 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

1. När gick du upp idag?
Klockan elva. VAKNADE DÅ. När jag vaknade den tiden så äre nåt särsikilt. Yes. Jag har knappt sovit

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio
Satc 2

4. Favorit-TV- program?
Greys anatomy och desperate housewives. Fast nu är det sommar och då går inget.

5. Vad åt du till frukost?
Yoghurt, müsli, björnbär, jordgubbar och en macka

6. Vad är ditt andranamn?
Christina

7. Din favoritmat?
Thai eller grekisk

8. Vilken mat gillar du inte?
Är allätare. Men tror inte jag gillar surströmming

9. Favoritchips?
Cheese creame chips

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Haha, den jag har i bilen, men är less på den. ÄLSKA SPOTIFY

11. Vilken bil kör du?
Renult och Volvo

12. Favoritmacka?
Det var Subways underbara macka med grillat kycklingsbröst. Nu har jag inte så många mackor att välja mellan. Men ica's mjuka tunnbröd och tekakor!

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Människor som är alldeles för egoistiska och som inte kan inse att de har fel. De som snackar skit om allt och slls, orkar inte sånt. Säg det direkt till ansiktet ist.

14. Vilka är dina favoritkläder?
Till vardags jeans och en skön topp. Till fest kjol eller klänning. Hemma mysbyxor!

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Japan hade varit ascoolt. Eller sydamerika.

16. Favoritklädmärke?
Jag köper det jag tycker är fint

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Långt dit, har inte ens tänkt den tanken

18. Favorittid på dagen?
Runt 21.00, alla bra tv program börjar då xD annars 12.00 för då har man hela dagen framför sig att göra ngt roligt

19. Var är du född?
I S-vall.

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Friidrott

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola.

22. Fotboll eller ishockey?
Helst inget av det, men måste jag välja - ishockey

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Morronmänniska, alla gånger. Vaknar jag senare än tio är jag sjuuuuuuukttrött

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr. Jag gillar inte riktigt fötter

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Jag har många hemligheter

26. Vad ville du bli när du var liten?
Skådespelare (HAHA) Nu blir jag barnmorska ist!

27. Bästa barndomsminnet?
Hmm.. Kanske första gången utomlands?! Det var en riktig upplevelse som jag minns väldigt tydligt

28. Varit i Afrika ?
Neh

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej

30. Varit med om en bilolycka?
Ja. Ingen stor

31. Favoritdag i veckan?
Fredag

32. Favoritrestaurant?
Säger väl Bite Line. nu har de ju pizzor till mig med! (GLUTENFRIA)

33. Favoritblommor?
Alla blommor som är vita!

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Donken, kina, thai

35. Äger du en cykel?
Si, ska cykla till skolan på tisdag.

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
ALLA! Ge mig ett kreditkort utan gräns som jag aldrig behöver betala för och jag är lyckligast

37. Läggdags?
Strax

38. Senaste personen du delade en middag med?
Emelie, Lina och Camilla igår.

39. Vad lyssnar du till just nu?
Brorsans kompisar

40. Favorit färg
Grön och svart

41. Hur många tatueringar har du?
zero, men funderar på en.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0