21 km

2010-05-01 ♥ 18:04:17 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Det här var det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv, träningsmässigt i alla fall. Jag kan ju lugnt säga att jag trodde det skulle gå lättare när jag väl stod där på starten. Målet var att inte komma sist och det lyckades jag med (y). Vet inte vilken plats eller så som jag kom på, inte så viktigt. Tog mig runt hela och det är jag mer än nöjd över.

Min miss var att jag sprang alldeles för fort i början, uppför var det också dessutom. Så när vi kom till 14 km gick det bra tungt. Blåste kraftig motvind hela första milen. Inte roligt.

Vinnarn sprang på 1 h 16 minuter. HELT GALET. Efter en timme hade vi bara hunnit med en mil och då var han i mål. Haha.




Kommentarer
Postat av: Lina

Strongt gjort :) !

2010-05-01 @ 19:17:55
URL: http://linahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0