på tåget

2010-07-19 ♥ 18:55:17 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Nu sitter jag på tåget hem och självklart hamnar jag vid nån pelare som täcker halva fönstret och så åker jag baklänges. Men bakåt gör mig inget, brukar ändå inte bli åksjuk. 1:a klass är lyxigt, hihi. Inte trångt här inte och bäst av allt är att internet ingår under hela resan. Hoppas inte det blir några försenigar bara.

Har haft det väldigt bra här men tyvärr har det varit mycket rea som vanligt på sommaren och då brukar jag inte hitta så mycket, men har köpt mycket som inte var på rea iaf.

Det blev grönan idag och jag och g åkte som bara den. Kameran fick stanna kvar med resten av familjen men de kommer hem på fredag och då lägger jag in lite bilder. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0