Helpgirl

2010-07-01 ♥ 16:48:34 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Jag har krattat precis hela dagen och har fått blåsor på insidan av händerna. Inte det allra skönaste må jag säga. Men nu är jag klar med jobbet på TLN med Jimbo och om ca tre veckor ska jag jobba på Strandbo i fyra veckor vilket jag ser framimot. Jag trivs bra där den lilla tiden jag varit där hehe, men jag tycker om att hjälpa människor så det passar mig utmärkt, för det finns inte så många andra platser där man verkligen hjälper folk, förutom på sjukhus då och där ska jag ju spendera resten av min framtid ;D

Ikväll ska jag och Emelie på Eclipse och jag hoppas den är bättre än New Moon..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0