biteline & birsta

2010-07-29 ♥ 11:08:28 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)



I natt har jag sovit som en prinsessa. Ända till halv elva lyckades jag sova, det är en bedrift.. Men inte mig emot, hehe.

Igår var jag och Emelie och åt på Bite Line mycket gott med pizza för det finns ju tyvärr inte så många ställen för mig att köpa pizza på. Sen slog jag till med en glassbuffé  som egentligen var onödigt eftersom jag redan var mätt efter pizzan men jag fick i mig tre fyllda skålar i alla fall. Hehe fettovarning på mig snart. Måste skärpa till mig med träningen men jag är så slut i kroppen efter jobbet så jag har ingen motivation.

Lite senare ska vi på Birsta, jag ska väl mest kolla eftersom jag köpte rätt mycket i Stockholm men hittar jag något snyggt slår jag till såklart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0