Slit och skola

2010-01-07 ♥ 19:59:16 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Har nyss varit och slitit med johan på gymet, välbehövligt. Tänkte åka dit imorgon efter skolan också, slutar 10.20 så kan lika gärna göra nåt nyttigt av dagen.

Det blev en tung start idag, med massa matte som är svår och hur mycket ekonomi som helst. Fast vi fick som tur var sluta en timme tidigare, Monica gillar oss :)

Hur kallt var det inte i morse eller? -25 grader var det när jag kasstade mig ut till bussen, självklart var den sen som så jag fick stå där ute och frysa, men sen blev jag varm när jag satt och höll på med min gipsgris på bilden. Den är snart klar nu så sedan har jag bara en uppgift kvar sedan är den kursen slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0